Лук’яненко С. В. План — коспект відкртитого уроку на тему «Туризм»

Урок учителя фізичної культури Лук’яненка Сергія Вікторовича «Досягни своєї вершини».
Тема уроку: «Туризм».
Педагогічне завдання: забезпечити процес формування загальних уявлень учнів про фізичну культуру, її значення в житті людини, збереження та зміцнення здоров’я, фізичного розвитку.
Інвентар та обладнання:
• картки з прикладами виконання вправ ХАДУ – 14;
• картки «Сім вершин світу» — 7;
• Набір фломастерів або олівців
Дата проведення: 22.11.2017
Клас учнів: 9 – А
Місце проведення: СК «Будівельник»
РУХОВІ ЗАВДАННЯ УЧНЯМ ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ УЧНІВ МЕТОД НАВЧАННЯ ТРИВАЛІСТЬ ДІАПАЗОН ЧСС
Фізкультурна мандрівка «Сім вершин світу» Заздалегідь підготовлені маршрутні листи (додаток А). Щоб поєднати учнів в команди по 3 — 4 осіб, пропонується міні-гра Крокодил (додаток Б). Команди довільно шикуються в контрольних точках, згідно своїх природних зон.
У контрольній точці команда знаходить маршрутний лист «Сім вершин світу» та планшет, куди будуть кріпитися Чеки (додаток В) з кожної Вершини.
На стінах розташовані картки з зображенням та назвою Вершини Світу. На кожній Вершині учні виконують по дві вправи з системи ХАДУ (додаток Г).
Щоб дійти до вершини, треба рухатись зазначеним способом.
Команди отримують кількість балів відповідно до кількості досягнутих вершин за відведений час роботи. І-1. діяльнісного характеру навчання / МІ1. Частково-пошуковий метод 12-15 хв. 120 – 140 уд/хв
«Сім хвилин» Після досягнення останньої Вершини кожна група у своїй контрольній точці, за допомогою мобільного телефона, з використанням гаджету «Сім хвилин», виконує комплекс вправ «Для ніг», починаючи с першої вправи.

По завершенню виконуються вправи на відновлення з комплексу ХАДА (Стійка штангіста та грудне дихання) 8-10 хв. 140 – 160 уд/хв
Додаток А
Картка 1. Маршрутний лист «Сім вершин світу»
Інструкція:
• починайте із природної зони (контрольної точки): пустеля / вологі тропічні ліси (джунглі) / арктика / високогір’я / саванна;
• оберіть вершину та переміщуйтесь до неї способом «Мандрівка», кожний вид руху повинен відповідати тим перешкодам, що на вашу думку можуть трапитися при досягненні обраної вершини (долати перешкоди через дріт, чагарник, пустелю та інше)
• коли сягаєте певної вершини, виконуйте завдання з комплексу ХАДА, зазначені на фото-картках.
• по завершенні виконання відмічайте це маркером певного кольору.
Після кожної вершини слід повільним бігом повернутися на свою контрольну точку.
1 вершина Пунчак-Джая Австралія і Океанія (Маоке)
2 вершина Масив Вінсон Антарктида (Елсворт)
3 вершина Ельбрус Європа (Кавказ)
4 вершина Кіліманджаро Африка
5 вершина Деналі Північна Америка (Кордильєри)
6 вершина Аконкагуа Південна Америка (Анди)
7 вершина Еверест Азія (Гімалаї)
Додаток Б
Гра «Крокодил» — учням пропонується обрати один стікер, приклеєний до стіни. На обороті стікера зазначена одна з п’яти природних зон. Нікому нічого не кажучи, учні починають зображувати свою природну зону. Це можуть бути кліматичні особливості, тварини, що там мешкають, або щось інше. Поступово учні з однаковими природними зонами знаходять один одного та об’єднуються у групи. Якщо виникла помилка, то вчитель діє за обставинами: або залишає все як є, або учні, які помилилися, об’єднуються ще в одну команду, або переходять до своїх природних зон.
Додаток В
На кожній Вершині знаходяться чеки з висотами інших Вершин. По завершенню мандрівки учні повинні записати до маршрутного листа правильні висоти навпроти кожної.

Додаток Г
Мімічні м’язи
• не забуваємо про м’язи чола
• при розтягуванні необхідно тягнутися до потилиці
• працювати повинні усі м’язи обличчя

25 – 30 повторень

Біцепс за голову
• лікті не нижче рівня плечей і відведені назад
• на вдиху — зігнути руки за голову, на — випрямити
• лікті повинні залишатися позаду
• руки в постійній напрузі

10 – 12 повторень
Пташка
• руки трохи нижче рівня плечей, лікті відведені за спину
• руки піднімаємо (на вдиху) і повертаємо (на видиху) у вихідне положення, дихання поверхневе
• руки напружені завжди
• махаємо крилами, але руки нижче вихідного положення не опускати
• плавно і без ривків

15 – 20 повторень

Жим на біцепс
• на вдиху руки розкриті, на видиху стиснуті
• біцепс і трицепс напружені завжди
• вдих глибокий, видих неквапливий
10 – 12 повторень

Богомол
• у верхній точці руки складені як лапки богомола
• на видиху випрямляємо руки, розкриваючи при цьому гак, як би погладжуючи повітря
• руки напружені завжди

10 – 12 повторень
Жаб’яча лапка
• руки підняті до рівня плечей, розчепірювати пальці
• видихаючи, опускаємо руки вниз, відтягуючи при цьому пальці максимально вгору
• шльопаємо як жаба по землі лапкою, тільки повільно і з зусиллям.
• на вдиху, розслабивши пальці, піднімаємо руки вгору

10 – 12 повторень

Газ на мотоциклі
• руки як у богомола, але передпліччя перед собою і паралельні землі
• з зусиллям і не поспішаючи, газуємо на мотоциклі
• амплітуда максимальна

15 – 20 повторень

1 вершина
Пунчак-Джая

2 вершина
Масив Вінсон

3 вершина
Ельбрус

4 вершина
Кіліманджаро

5 вершина
Деналі

6 вершина
Аконкагуа

7 вершина
Еверест

Отправить ответ

Оставьте первый комментарий!

avatar
wpDiscuz