Самоаналіз уроку «Туризм». Учитель — Лук’яненко С.В.

Самоаналіз уроку фізичної культури,
проведеного вчителем фізичної культури
Лук’яненко С.В.
Урок проводився на базі 9 класу.
У класі 16 учнів з різним рівнем фізичної підготовки, але з досить високою мотивацію до занять фізичною культурою.

Тема уроку. Туризм
М е т а: забезпечити процес формування загальних уявлень учнів про фізичну культуру, її значення в житті людини, збереження та зміцнення здоров’я, фізичного розвитку
Навчальна: ознайомити з вправами оздоровчої системи ХАДУ
Розвивальна: розширити кругозір школярів
Виховна: розвити здатність працювати в команді навіть з тими людьми, з якими мінімально спілкуєшся у повсякденні.
Міжпредметні зв’язки: географія.
Тип уроку: урок формування практичних умінь і навичок.
Наочність: картки з прикладами виконання вправ ХАДУ; картки «Сім вершин світу».
Специфіка уроку полягає в нетрадиційному його проведенні. Тип уроку –
діяльнісного характеру навчання зі зворотнім зв’язком.
Однотипність уроку знижує учнівську активність, притупляє увагу. В свою чергу
нестандартна форма уроку передбачає групове навчання, що сприяє реалізації комплексних його цілей, засвоєнню бази знань, вмінь і навичок; частково-пошуковий метод формує навички нестандартного мислення та командної роботи при виконанні фізичних вправ.
Учень на таких уроках не лише виконує знайомі вправи, а й сприймає певну суму знань, бере активну участь у засвоєнні нових навичок, опановує способи самостійного їх поповнення і розширення.
Нестандартний урок є одним із останніх етапів навчального циклу, так би мовити верхівкою айсберга, оскільки основна навчальна діяльність відбувається на стадії підготовки до нього.
Зміст, мета і тип даного уроку повністю відповідають вимогам навчальної програми.
На попередніх уроках і при виконанні домашнього завдання учні мали можливість удосконалювати свої навички з даної теми шляхом використання різних видів робіт.
При проведені уроку я дотримувався загальнодидактичних вимог: намагався визначити оптимальний зміст уроку відповідно до вимог шкільної програми, враховуючи підготовку учнів; вибрав найбільш раціональні методи, прийоми і засоби навчання, що могли забезпечити пізнавальну активність і формування правильних навичок.
Для проведення цього уроку я обрав саме роботу в малих групах. На мою думку, обраний тип і структура уроку відповідають його цілям і завданням.
Урок повністю відповідає віковим особливостям учнів.
Найголовніше, на мою думку, те, що учні показали вміння працювати в команді та виконувати наведенні завдання.

Отправить ответ

Оставьте первый комментарий!

avatar
wpDiscuz