Батькам

  Режим роботи Запорізької гімназії “Контакт” 

З 01.09.2022 року в Запорізькій гімназії “Контакт” освітній процес здійснюється в дистанційній формі з використанням технологій дистанційного навчання. 

Відповідно до пункту 3 статті 10 Закону України “Про повну загальну середню освіту”, постанови КМУ від 24.06.2022 № 711 “Про початок навчального року під час дії правового режиму воєнного стану в Україні” 2022/2023 навчальний рік розпочинається в День знань – 1 вересня. Освітній процес триватиме до 30 червня 2023 року. Навчальні заняття організовані за семестровою системою (орієнтовно: 

І семест з 01.09.2022 до 23.12.2022;

ІІ семестр з  09.01.2023 у межах часу, передбаченого навчальним планом (орієнтовно до 26.05.2023), але не пізніше 30.06.2023 року.

Упродовж навчального року для учнів заплановані канікули (орієнтовно):

осінні канікули з  22.10. 2022 до 30.10.2022;

зимові канікули з 24.12.2022 до 08.01.2023;

весняні канікули з 25.03.2022 до 02.04.2023.

ПАМ’ЯТКА для учасників освітнього процесу початкової школи Запорізької гімназії «Контакт» щодо організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання в умовах воєнного стану

ПАМ’ЯТКА для учасників освітнього процесу старшої школи Запорізької гімназії «Контакт» щодо організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання в умовах воєнного стану

Підручники для учнів 1-4-х класів Запорізької гімназії “Контакт” на 2022-2023 навчальний рік

Підручники для 5-го класу (НУШ), 6-10 класів Запорізької гімназії «Контакт» у 2022-2023 навчальному році

Наказ Запорізької гімназії Контакт Запорізької міської ради Запорізької області  “Щодо порядку зарахування дітей шкільного віку з числа тимчасово внутрішньо переміщених осіб до Запорізької гімназії «Контакт»”

pic_5932

Запорізька гімназія «Контакт» повідомляє, що на 2022-2023 навчальний рік продовжується:

  • додатковий набір учнів у 4-10 класи

(попередній запис за тел. (061)2268429 – старша школа, вул. Сєдова, 1-В).

Здобуття освіти в Запорізькій гімназії «Контакт» реалізується через:

  • вивчення іноземної мови за програмою спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов;
  • індивідуалізацію освітнього процесу;
  • високий рівень викладання;
  • психологічний супровід дитини;
  • створення безпечного освітнього середовища;
  • безперервність освіти від дошкільного закладу до старшої школи;
  • естетичний розвиток.

       E-mail: kontaktzp@gmail.com 

Cайт: znvk-kontakt.zp.ua

Соціальні мережі:  www.facebook.com/zg.contact

Рішення виконавчого комітету ЗМО від 03.12.2021 №458 “Про затвердження переліку категорій дітей, що забезпечуються безоплатним харчуванням в комунальних закладах освіти, та встановлення показників вартості харчування дітей в комунальних закладах освіти м. Запоріжжя у 2022 році”

Додаток до Рішення виконкому ЗМР від 03.12.2021 №458

Наказ МОН України № 1/5735-22 від 30.05.22 року “Про запобігання та протидію домашньому насильству в умовах воєнного стану в Україні”

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Корисні ресурси з психо-соціальної підтримки ПСИХОЛОГІЧНА ПІДТРИМКА ДЛЯ ДІТЕЙ

Посібник «Стресостійке дитинознавство». Корисні практики та ігри від психологині, що допоможуть батькам під час війни,

Чим зайняти дитину в надзвичайній ситуації

У надзвичайній ситуації діти переживають стрес, страх і невизначеність. Батькам потрібно продовжувати оточувати їх турботою та спробувати переключити їхню увагу.

Гра для дітей виконує кілька корисних функцій:

  • відволікає від незвичних обставин;
  • вчить конструктивно переживати емоції;
  • розвиває комунікаційні навички;
  • забезпечує спільну діяльність із батьками чи іншими дітьми.

ПІДТРИМАЙ ДИТИНУ: ТИПОВІ РЕАКЦІЇ ДИТИНИ 12-18 РОКІВ ПІД ЧАС ТРАВМАТИЧНИХ ПОДІЙ

Для підтримки дітей, особливо з ООП створено телеграм канал «Підтримай дитину» https://t.me/pidtrumaidutuny, (майже 13 тис. підписників) а для підтримки дорослих «Подбай про себе» https://t.me/PodbayProSebe (майже 2 тис. підписників).

Що робити в надзвичайній ситуації або в зоні бойових дій

 

 

 

ПАМ’ЯТКА ЩОДО ПРАВИЛ ПОВЕДІНКИ (ПОРЯДКУ ДІЙ) НАСЕЛЕННЯ У РАЗІ ВИЯВЛЕННЯ ПІДОЗРІЛОГО ОБ’ЄКТА, ВИБУХОНЕБЕЗПЕЧНОГО ПРЕДМЕТА

Стаття 259. Завідомо неправдиве повідомлення про загрозу безпеці громадян, знищення чи пошкодження об’єктів власності

1. Завідомо неправдиве повідомлення про підготовку вибуху, підпалу або інших дій, які загрожують загибеллю людей чи іншими тяжкими наслідками, –

карається позбавленням волі на строк від двох до шести років.

2. Те саме діяння, якщо воно спричинило тяжкі наслідки або вчинене повторно, –

карається позбавленням волі на строк від чотирьох до восьми років.

{Стаття 259 із змінами, внесеними згідно із Законами № 3075-III від 07.03.2002№ 4955-VI від 07.06.2012}

Голоне: ЗБЕРІГАЙТЕ СПОКІЙ1 Без паніки: поради психолога ЗГ “Контакт” Ольги Горової

Декілька порад, щоб подолати тривогу

?Стабілізуйте свій стан
Тривога − це засіб маніпулювання, а невідомість і невизначеність – родючий грунт для тривоги. Найпоширеніші симптоми тривоги – пришвидшене серцебиття і дихання, підвищене потовиділення, можуть холонути кінцівки або спостерігатися тремор. Якщо ви відчуваєте такі симптоми, то варто глибоко вдихати і видихати, якщо є навички медитації − вони стануть у нагоді. Через розуміння, що ви здатні контролювати власне дихання, прийде розуміння, що ви можете контролювати себе, треба усвідомити себе тут і зараз.

?Переключіться та займіть себе справами, робіть вправи на концентрацію.
Малювання, ведення щоденника, пересаджування квітів, настільні ігри, читання, фізичні вправи, робота. Будь-що, що занурює в себе на 100%.

?Приділяйте увагу власному тілу, зокрема з вправами на релаксацію.
Завдання в цьому випадку – допомогти собі через тіло, тілесні відчуття. Це може бути ванна, пахучі масла, креми і лосьйони, масаж та самомасаж, дихальні вправи, спортивні заняття чи йога, вправи на релаксацію – їх дуже багато в інтернеті, їх легко знайти.

?Дозуйте новини та зміцнюйте джерело вашої зовнішньої стійкості – ваші соціальні зв’язки.
Це свого роду “чарівна паличка”, яка може надавати відчуття безпеки та хоробрості, пригнічувати реакцію страху – біологічно, завдяки окситоцину, який виробляється у взаємодії з людьми. Бути в колі близьких, коли страшно, могти з ними розділити свої переживання, а потім добре посміятись – це острівець безпеки, протиотрута страху.

Що робити у надзвичайних ситуаціях

Що робити, коли ви знайшли невідомий предмет?

Якщо раптом у транспорті, громадському місці, у під’їзді будинку, ви виявили підозрілий предмет, дійте за інструкцією:

  1. НЕ торкайтеся, НЕ пересувайте, НЕ відкривайте його
  2. Зафіксуйте час
  3. Постарайтеся зробити все можливе, щоб люди відійшли якнайдалі від знахідки
  4. Негайно повідомте про подію за телефоном 102 або 101
  5. Обов’язково дочекайтеся прибуття оперативно-слідчої групи.

Що робити, коли ви стали свідком надзвичайної ситуації?

Перша реакція, яка охоплює людину в екстреній ситуації – це страх. Перші секунди страх є абсолютно неконтрольованим.

Реакція при страху буває двох типів:

  1. Організм викидає адреналін, дихання пришвидшується. Людина готова бігти, боротися, діяти.
  2. Страх провокує завмирання організму – людина ціпеніє, дихання рідшає, зіниці розширюються.

Якщо ви стали невимушеним свідком вибуху, то користуйтеся ТРЬОМА правилами:

  1. Оволодіння емоціями:

– прийняти ситуацію (я у даним момент в цьому часі, в цьому стані і це сталося, треба жити далі)

– на кілька секунд абстрагуватись від зовнішніх подразників (я є я, у мене з’явився страх, у мене з’явилася паніка, мені боляче, мені важко).

Страх повинен допомагати вижити на рефлексах. Потрібно не дати паніці оволодіти собою.

  1. Контроль дихання: Не будемо дихати – не будемо жити.

При задимленні треба спробувати намочити тканину і прикласти до дихальних шляхів.

  1. Орієнтація в просторі: адекватна оцінка що робити і куди рухатись.

Коли вам вдалося побороти страх та паніку, будуйте план дій. Дайте собі чітку відповідь: “Як ви можете врятуватися самі та допомогти іншим”. Варто зазначити, натовп прийме вас як лідер, якщо ваші накази будуть чіткі та конкретні.

 

 

юридична відповідальність батьків.

Нормативно-правові акти про відповідальність батьків за виховання дітей |  Миколаївська гімназія №41

Класна година на тему ""Булінг серед  підлітків.Відповідальність,наслідки.Право"Перегляд відеороликів,спільне  обговорення ситуації та наслідків.

 

 

Щодо необхідності проведення додаткових профілактичних заходів в середовищі дітей та підвищення обізнаності батьків | Міністерство освіти і науки України

Кібербезпека підлітків. Лист МОН від 10.03.2021 № 1/9-128 “ЩОДО НЕОБХІДНОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ДОДАТКОВИХ ПРОФІЛАКТИЧНИХ ЗАХОДІВ В СЕРЕДОВИЩІ ДІТЕЙ ТА ПІДВИЩЕННЯ ОБІЗНАНОСТІ БАТЬКІВ

Принципи здорового харчування

Порівняйте свою їжу з «Тарілкою здорового харчування»

Український варіант тарілки здорового харчування не сильно відрізняється від європейських:

  • Основну частину раціону мають складати овочі та бобові. Судячи з зображення тарілки – не менше третини щоденного обсягу їжі.
  • Фрукти та ягоди – візуально 1/6 тарілки, 300 г на добу.
  • Молочна і кисломолочна продукція – 1/6 тарілки, 2-3 порції на добу, низької жирності.
  • Цільнозернові продукти, горіхи та насіння – 1/6 тарілки, 70-90 гр цільних злаків та 2 ложки горіхів та насіння на добу.
  • Риба і м’ясо – 1/6 тарілки, риба – двічі на тиждень, м’ясо – переважно птиці, не червоне.
  • Корисні олії – до 70 г рослинних олій на добу.
  • Рідина – переважно вода, обсягом 4% від маси тіла.
  • Сіль і цукор – обмежено, до 5 гр солі і 50 гр цукру.

7 основних рекомендацій щодо правильного харчування: 

  • Споживати адекватну кількість калорій зі здорових продуктів.
  • Споживати різноманітну, корисну їжу (див. Тарілка здорового харчування).
  • Зменшити споживання солі, цукру, жирів, а також технічно перероблених продуктів, трансжирів.
  • Дотримуватися режиму харчування (3 основні прийоми їжі і 1-2 перекуси), сформувати здорові харчові звички.
  • Пити достатньо рідини, в основному за рахунок простої природної води (зменшити споживання солодких напоїв, алкоголю – бажано до нуля).
  • Дотримуватися правил харчової безпеки – чистота, свіжі продукти та ін.
  • Бути фізично активними, рухатися протягом дня, не менше 30 хвилин для дорослих і 60 хвилин для дітей.

Вплив планшета на головний мозок дитини

Один вдома і на вулиці: правила поведінки

Постанова КМУ від 20.01.2021 №31 “Про затвердження Порядку здійснення медичного обслуговування учнів закладів загальної середньої освіти”

Пам’ятка для учнів 5-11 класів та їхніх батьків щодо організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання на період карантину з метою упередження розповсюдження захворюваності на Covid-19

ТРИВАЛІСТЬ НАВЧАЛЬНОГО ЗАНЯТТЯ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО ФОРМАТУ ЛИШАЄТЬСЯ НЕЗМІННОЮ – РОЗ’ЯСНЕННЯ МОН

Дистанційне та домашнє навчання: як батькам організувати освітній процес

Як подати заявку до ІРЦ на комплексну оцінку

ДІТИ В ІНТЕРНЕТІ: ЯК НАВЧИТИ БЕЗПЕЦІ У ВІРТУАЛЬНОМУ СВІТІ. Посібник для батьків

ОЗДОРОВЛЕННЯ

Зміни до законодавчих актів. Про затвердження Положення про порядок направлення дітей на оздоровлення та відпочинок до державного підприємства “Український дитячий центр “Молода гвардія” за рахунок бюджетних коштів

Зміни та доповнення, які відбулися в новій редакції Положень про порядок направлення дітей на оздоровлення та відпочинок до ДПУ “МДЦ “Артек” та ДП “”УДЦ “Молода гвардія”

Положення про порядок направлення та оздоровлення дітей за рахунок державних коштів в МДЦ “Артек”

Положення про порядок направлення та оздоровлення дітей за рахунок державних коштів в УДЦ “Молода гвардія”

До уваги батьків/ законних представників дитини, які мають право на безоплатне оздоровлення дітей за рахунок Державного бюджету України

Пояснення МОН та МОЗ України щодо особливостей проходження учнями профілактичних медичних оглядів

Профілактика захворювань, вакцінація

Імунізація дитини – запорука безпечного майбутнього всіх нас!

ВСЕ ПРО БУЛІНГ

Відповідальність  за завідомо неправдиве повідомлення про загрозу безпеці громадян, знищення чи пошкодження об’єктів власності

Стаття 259 КК передбачає відповідальність за спеціальний вид неправдивого повідомлення про вчинення злочину – терористичного акту.

За ч. 1 ст. 259 КК кваліфікує зазнаки, тобто безсумнівно для винної особи, неправдиве повідомлення про терористичний акт, яким створювалася загроза для життя людей чи настання інших тяжких наслідків (тілесних ушкоджень багатьом людям, заподіянням великої матеріальної шкоди тощо).

Завідомо неправдиве повідомлення може стосуватися підготовки вибуху, підпалу чи інших дій, що загрожують загибелі людей чи настанням інших тяжких наслідків.

Якщо неправдиве повідомлення було вчинене повторно або спричинило тяжкі наслідки, то діяння кваліфікується за ч. 2 ст. 259 КК.

Неправдиве повідомлення вчинюється умисно. Повідомлення про терористичний акт внаслідок помилки складу злочину не утворює.

Мотивами неправдивого повідомлення про терористичний акт можуть бути різні спонукання – кар’єризм, помста, хуліганство тощо.

Відповідальність за неправдиве повідомлення про терористичний акт настає з шістнадцяти років.

 

 

Чому важливі світловідбивачі?

Будь помітним – будь у безпеці

Світловідбивачі на одязі вкрай необхідні для безпеки пішоходів, особливо в осінньо-зимовий період, коли на вулиці швидко вечоріє, і учасники дорожнього руху стають практично невидимими в сутінках. Світловідбивачі, або флікери –   допоможуть бути більш помітними на дорозі, вони відбиватимуть світло у сутінках, тож водії зможуть вчасно побачити пішохода та зупинити авто.

Зазвичай в усіх дорожньо-транспортних пригодах винними вважають тих, хто в момент аварії був за кермом. Однак є чимало випадків, коли водій автомобіля фізично не встигає відреагувати. Тим паче, коли річ йде про пішоходів чи велосипедистів, які у темний час доби не мають на собі світловідбивачів і їх просто не видно на дорозі. Кількість постраждалих від ДТП можна було б зменшити в рази, якби кожен пішохід або ж велосипедист дбав про те, щоб бути помітним на дорозі.

Пішохода в темному одязі, за поганих погодніх умов, водій помічає на відстані 30-40 м. Якщо ж на дорозі ожеледиця, уникнути аварії практично неможливо. І лише маючи світловідбивачі, водій побачить людину на дорозі зі 150 м. Як кажуть експерти, світловідбивачі зменшують у 6 разів ризик аварії за участю пішохода. Пішоходи, які мають на одязі світловідбиваючі елементи, на 85% знижують шанс потрапити в аварію. Адже водії помічають пішоходів раніше і зреагувати можуть швидше.

Якщо ви – батьки, а ваша дитина ходить до школи рано-вранці, коли ще темно, а повертається з секцій пізно ввечері, то вам, насамперед, слід потурбуватися про її безпеку на дорозі! Спробуємо з’ясувати, які види світловідбивачів існують. Отож:

Підвіски закріплюйте на пасок, ґудзики (краще, коли їх кілька).

Значки можна чіпляти у будь-якому місці на верхньому одязі.

Нарукавні пов’язки та браслети можна одягати не лише на руки, а й на нижню частину штанів і шапку. Крім цього, краще їх чіпляти з обох боків.

Брелки прикріплюють до сумочок, які несуть у правій руці, ідучи назустріч автомобільному потоку. Рюкзак, відповідно, за спиною.

Світловідбиваючі нашивки та наклейки роблять зимовий одяг не лише теплим та зручним, але й безпечним.

Пам’ятайте, світловідбивачів багато не буває: чим їх більше, тим краще. Навіщо так багато? Тому що аварійно-небезпечними ділянками є перехрестя, а двостороннє розміщення світловідбивача зробить пішохода помітним для водіїв, які рухаються в обидві сторони.

Як і куди чіпляти світловідбивачі? Прикріплювати цей аксесуар можна по-різному: на застібку блискавки, прив’язувати мотузкою до ременя або приколювати шпилькою до куртки. Головне, щоб світловідбивач вільно “бовтався”. Треба відзначити, що всі флікери дуже легко кріпляться на одяг, на коляску, рюкзачок, скейтборд, ролики.

В ідеалі знімні й незнімні світловідбивачі треба сполучати. Є смужки на одязі? Ви можете доповнити їх брелоками, або надягніть на зап’ястя маляти браслет на липучці. Зважайте на те, що аксесуар повинен бути видний з усіх сторін. Світловідбивачі можна придбати в дитячих супермаркетах, спортивних магазинах, торгівельних центрах за доступними цінами.

Чому варто носити світловідбиваючі елементи:

  1. Світловідбивачі роблять пішохода помітним у темну пору доби.Для того, аби зманеврувати при швидкості 50 км/год, водієві потрібно 150 метрів. У світлому одязі пішохід стає помітним за 30-75 м, а цього недостатньо для уникнення ДТП. Зі світловідбивачем пішохід стає помітним за 300 м. Таким чином, додаючи світловідбиваючі елементи на одяг, ми на 85% знижуємо шанс потрапити в аварію.
  2. Безпека велосипедистів.Велосипедисти як учасники дорожнього руху особливо потребують бути помітними. Для цього варто використовувати не лише ліхтарики, а й світловідбивачі.
  3. Оригінальна прикраса для одягу.Заохотити дітей одягати флікери можна завдяки їх дизайну. Це може бути браслет, брелок чи наліпка на рюкзак.

 

Насилля в сім’ї» Методичний посібник

 

 

 

 

Права та обов’язки батьків здобувачів освіти
Статтею 55-ю Закону України «Про освіту» визначено права та обов’язки батьків здобувачів освіти. Ця стаття починається із того, що виховання в сім’ї є першоосновою розвитку дитини як особистості. Батьки мають рівні права та обов’язки щодо освіти і розвитку дитини. Далі безпосередньо йдеться про батьків здобувачів освіти.
Батьки мають право:
• захищати відповідно до законодавства права та законні інтереси здобувачів освіти;
• звертатися до закладів освіти, органів управління освітою з питань освіти;
• обирати заклад освіти, освітню програму, вид і форму здобуття дітьми відповідної освіти;
• брати участь у громадському самоврядуванні закладу освіти, зокрема обирати і бути обраними до органів громадського самоврядування закладу освіти.
Окремо варто звернути на такі права батьків:
• завчасно отримувати інформацію про всі заплановані у закладі освіти та позапланові педагогічні, психологічні, медичні, соціологічні заходи, дослідження, обстеження, педагогічні експерименти та надавати згоду на участь у них дитини;
• брати участь у розробленні індивідуальної програми розвитку дитини та/або індивідуального навчального плану;
• отримувати інформацію про діяльність закладу освіти, результати навчання своїх дітей (дітей, законними представниками яких вони є) і результати оцінювання якості освіти у закладі освіти та його освітньої діяльності.
При цьому батьки здобувачів освіти зобов’язані:
• виховувати у дітей повагу до гідності, прав, свобод і законних інтересів людини, законів та етичних норм, відповідальне ставлення до здоров’я свого й оточуючих, довкілля;
• сприяти виконанню дитиною освітньої програми та досягненню дитиною передбачених нею результатів навчання;
• поважати гідність, права, свободи і законні інтереси дитини та інших учасників освітнього процесу;
• дбати про фізичне і психічне здоров’я дитини, сприяти розвитку її здібностей, формувати навички здорового способу життя.
Особливо варті уваги й такі обов’язки батьків, які знадобляться в сучасному житті. Наприклад, формувати у дитини культуру діалогу, культуру життя у взаєморозумінні, мирі та злагоді між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами, представниками різних політичних і релігійних поглядів та культурних традицій, різного соціального походження, сімейного та майнового стану.
Батьки зобов’язані:
• настановленням і особистим прикладом утверджувати повагу до суспільної моралі та суспільних цінностей, зокрема правди, справедливості, патріотизму, гуманізму, толерантності, працелюбства;
• формувати у дітей усвідомлення необхідності додержуватися Конституції та законів України, захищати суверенітет і територіальну цілісність України;
• виховувати у дитини повагу до державної мови та державних символів України, національних, історичних, культурних цінностей України, дбайливе ставлення до історико-культурного надбання України;
• дотримуватися установчих документів, правил внутрішнього розпорядку закладу освіти, а також умов договору про надання освітніх послуг (за наявності).
У ч.4 ст.55 Закону вказано, что держава надає батькам здобувачів освіти допомогу у віконанні ними своих обов’язків, захіщає права сім’ї. При цьом органи державної влади та місцевого самоврядування ма ють поважаті право батьків виховувати своих дітей відповідно до Власний релігійніх и філософських Переконаний, а суб’єкти освітньої діяльності мають враховуваті відповідні Переконаний во время организации та реализации освітнього процесса, что не винних порушуваті права, свободи та законні Захоплення других учасников освітнього процесса.